Відновлення інформації та гарантійна політика компаній-виробників

Чи можна відновити дані по гарантії у виробника?

жорсткий диск

Бувають випадки, коли після діагностики замовник відмовляється від подальшого відновлення інформації, аргументуючи це тим, що електронний носій ще знаходиться на гарантійному обслуговуванні.

Слід зазначити, що доцільно буде переглянути гарантійні зобов’язання виробника перед прийняттям такого рішення.

Transcend

гарантія Transcend

Візьмемо для прикладу носії популярного виробника зовнішніх накопичувачів (карманів), флешок та SD-карт – Transcend. Уважно вивчивши офіційні документи компанії щодо її гарантійної політики, знаходимо пункт про те, що вона не несе відповідальність за відновлення, пошкодження та втрату даних. Іншими словами, за гарантією вам ніхто відновлювати інформацію не буде. Лише поремонтують або замінять накопичувач на новий. Компанія рекомендує перед відправкою самим робити резервне копіювання.

Western Digital

Відомий виробник жорстких дисків Western Digital також обмежує свої гарантійні зобовязані в цьому сенсі. При цьому зазначає, що не анулює свою гарантію на накопичувач, якщо ви звернулися за послугою відновлення інформації. Для цього вам потрібно взяти у надавача послуг з відновлення інформації письмове свідоцтво про наданий вам обсяг виконаних робіт.

Seagate, Maxtor

Що ми бачимо у гарантійних зобовязаннях на продукти Seagate, Maxtor и LaCie? Виробник підкреслює, що не несе відповідальність за вашу інформацію. Тобто всі необхідні вам послуги з відновлення даних мають бути виконані ДО відправки по гарантії. І окремо попереджує, що при ремонті все, що містилось на накопичувачі, буде втрачено.

Toshiba

тошиба гарантія

Наступний виробник Toshiba прямо вказує, що не надає послуг з відновлення інформації. Усі ваші дані будуть знищення під час ремонту (це й так зрозуміло). Виробник наполягає на такій процедурі посилаючи на свою політику конфіденційності. Тобто ця процедура попереджує доступ сторонніх осіб до ваших даних. Хочете відновлення? Відновлюйте, але самі і ДО відправки на гарантійний ремонт чи обмін.

Samsung

Але порадіємо за власників Samsung. Ви можете спробувати послугу гарантійного відновлення, але лише з тими лабораторіями, де є партнерська програма з компанією-виробником.

Підсумовуючи усе зазначене вище, у більшості компаній немає гарантійних зобовязань щодо відновлення інформації. Якщо перефразувати відоме прислів’я: порятунок власних даних — справа самого власника. Тому не витрачайте марно свій час та якнайшвидше звертайтесь до спеціалізованої лабораторії IT-Help за допомогою. А свій накопичувач обміняти можна пізніше.

Завжди на звязку!

Николай